Cum au reuşit trei prieteni să câştige bani din tactici sportive

David Graff, John Wirtz şi Brian Kaiser au creat în 2006 Agile Sport, o companie producătoare de software, care îi ajută pe jucători să memoreze schemele ofensive şi defensive din timpul meciurilor, Astăzi, soft-ul său a fost cumpărat de peste 18.000 de şcoli din Statele Unite, după ce antrenorii şi profesorii de sport s-au lămurit de aportul pe care-l aduce în pregătirea jucătorilor.

Urmărește
9 afișări
Imaginea articolului Cum au reuşit trei prieteni să câştige bani din tactici sportive

Cum au reuşit trei prieteni să câştige bani din tactici sportive (Imagine: Shutterstock)

La o lună după ce a semnat un contract cu echipa americană de fotbal New York Jets, Brett Favre (27 ani) memora între 40 şi 50% din ofensiva echipei americane. Până la sfârşitul sezonului, a reuşit să conceapă o schemă care replica mişcările jucătorilor în proporţie de 75%. A făcut-o cu ajutorul unui software care l-a ghidat în dezvoltarea acestor strategii. Se întâmpla în 2008, în Lincoln, Nebraska, notează site-ul inc.com.

David Graff era masterand la Universitatea din Nebraska şi lucra pentru echipa de fotbal Huskers, sub coordonarea lui Bill Callahan, atunci când i-a venit ideea să fondeze Agile Sports. Callahan, fost antrenor al echipei Oackland Raiders, voia să-şi adapteze strategiile de ofensivă şi defensivă ale adversarilor la tactica jucătorilor săi.

Beneficiind de cunoştinţele sale de contabilitate, Graff a creat o serie de baze de date care înregistrau defalcările statistice. Pe atunci însă, nu reuşise să descopere nicio altă metodă prin care să analizeze caseta jocului în afară sediului echipei.

Citeşte mai multe despre prietenii care au câştigat bani din tactici sportive pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici