Cum sa folosesti criza in favoarea ta pentru a-ti promova afacerea?

In plina criza, noi va oferim o priza! Acesta este unul dintre zecile de sloganuri de pe piata publicitatii outdoor care aduc in prim plan contextul economic actual. Fie ca vand prize, inghetata sau pantofi sport, numarul celor interesati sa promoveze produse la preturi mici, invocand criza economica, a crescut considerabil. Ce spun insa specialistii din domeniu consultati de NewsChannel.ro?

Urmărește
4 afișări
Imaginea articolului Cum sa folosesti criza in favoarea ta pentru a-ti promova afacerea?

Cum sa folosesti criza in favoarea ta pentru a-ti promova afacerea?

"In aceasta perioada, promovarea afacerii este una dintre cele mai importante si mai dificile probleme pentru orice antreprenor, iar neglijarea acestui aspect pe timp de criza ar putea reprezenta o bila neagra din start", a declarat pentru NewsChannel.ro Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer la Leo Burnett. Acesta afirma ca in vreme de criza firmele trebuie sa adopte strategii concrete pentru ca mesajul lor sa ajunga la nisa de piata careia i se adreseaza.

Citeşte toată ştirea pe www.newschannel.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici