Deviza băncilor: Clientul nostru, fraierul nostru

Chiar dacă de la începutul anului trecut băncile sunt obligate să întocmească contracte mai transparente şi mai clare, numărul reclamaţiilor populaţiei este în creştere. Clienţii băncilor reclamă clauze contractuale abuzive, majorarea dobânzilor sau perceperea unor comisioane neprevăzute.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Deviza băncilor: Clientul nostru, fraierul nostru

Deviza băncilor: Clientul nostru, fraierul nostru

În luna ianuarie a acestui an numărul plângerilor depuse la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-a ridicat la 410. Potrivit reprezentanţilor ANPC, numărul petiţiilor întemeiate se ridică la 60% din totalul celor depuse, iar cuantumul amenzilor aplicate numai în Bucureşti s-a ridicat la 361.000 lei. Numărul mare al reclamaţiilor clienţilor vine pe fondul scăderii masive a creditării, în condiţiile în care băncile preferă să-şi ţină banii în rezervele BNR şi pe piaţa interbancară, în loc să acorde credite populaţiei şi firmelor afectate de criză.

 

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici