Există vreo legatură între muzica pe care o auzi în magazin şi modul în care faci cumpărături?

Te-ai întrebat vreodată dacă există vreo legatură între muzica pe care o auzi în hipermarket şi modul în care faci cumpărături? Specialiştii spun că da, iar unele melodii te pot face să achiziţionezi mai multe produse.

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului Există vreo legatură între muzica pe care o auzi în magazin şi modul în care faci cumpărături?

Există vreo legatură între muzica pe care o auzi în magazin şi modul în care faci cumpărături? (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Spre exemplu, muzica tare îi face pe clienţi să fie mai alerţi, să meargă mai repede şi să cumpere mai puţin.

În schimb, muzica lentă îi face mai atenţi. Aşa că merg mai încet printre rafturi şi îşi umplu cărucioarele cu mai multe produse.

Citeşte mai multe despre cum te influenţează muzica din magazine să cumperi mai mult pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici