Gică Hagi, un brand de 2.000.000 de euro pe an

Foşti şi actuali sportivi îşi rotunjesc veniturile din reclame. „Regele“ este numele cel mai dorit în spoturi publicitare, urmat de Cristian Chivu. Ambii au potenţial de două milioane de euro pe an.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Gică Hagi, un brand de 2.000.000 de euro pe an

Gică Hagi, un brand de 2.000.000 de euro pe an

Dacă reclama este sufletul comerţului, vedetele sunt sufletul reclamelor. Din tagma vedetelor române, sportivii au, fără dubii, cel mai mare potenţial de a juca în reclame. Considerentele sunt multiple: performerii au (în general) o imagine bună, de oameni care luptă pentru România; sportivii arată bine şi sunt foarte mediatizaţi.

 

Citeste toata stirea pe www.evz.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici