Hamburgerul, friptura de criză

Vânzările reţelei McDonald’s România au crescut, anul trecut, cu 30%, de la 307 la 400 milioane de lei, iar cele ale KFC cu 25%.Filosofia McDonald’s: angajaţii nu au voie să vorbească despre criză, pentru că psihoza îi opreşte pe oameni să mai ia masa în oraş.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Hamburgerul, friptura de criză

Hamburgerul, friptura de criză

„Le-am interzis oamenilor (angajaţilor – n.red.) să vorbească despre criză, pentru că asta creează o psihoză care te determină să vorbeşti negativist”. Aceasta a fost prima măsură pe care directorul general al McDonald's România, Marian Alecu, a luat-o în contextul crizei financiare mondiale. Criză care a fost evitată, pentru moment cel puţin, având în vedere că vânzările reţelei McDonald's România au crescut anul trecut cu 30%, de la 307 la 400 milioane de lei.

 

Citeste toata stirea pe www.gandul.info

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici