IKEA ataca cu marketingul pentru a-si face loc in retail

Gigantul suedez al mobilei, debarcat pe piata locala, s-a pozitionat puternic in retailul romanesc, adjudecandu-si o cota de circa 18% pe segmentul de mobila, potrivit ultimelor date disponibile. ''Noapte la IKEA'' este ultima carte din arsenalul de marketing scoasa de suedezi, care au castigat piata nu doar prin notorietatea brandului. Strategia de marketing, total diferita de cea a retelelor de comert deja existente, care se afla in plin ''razboi al preturilor mici'', a functionat pentru ca a luat in calcul cresterea puterii de cumparare a romanilor, spun expertii in marketing.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului IKEA ataca cu marketingul pentru a-si face loc in retail

IKEA ataca cu marketingul pentru a-si face loc in retail

http://www.standard.ro/articol_3710/ikea_ataca_cu_marketingul_pentru_a_si_face_loc_in_retail.html

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici