Ikea va reduce preţurile pentru toate produsele, la nivel mondial

Cel mai mare retailer de mobilă din lume IKEA, cu afaceri de 23,1 mld. euro în anul fiscal încheiat în august 2010, are planuri pentru reduceri de preţuri la nivel mondial, prin eficientizări la nivelul întregului lanţ de producţie şi livrare.

Urmărește
9 afișări
Imaginea articolului Ikea va reduce preţurile pentru toate produsele, la nivel mondial

Ikea va reduce preţurile pentru toate produsele (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

Într-un interviu acordat Wall Street Journal, Mikael Ohlsson, CEO al IKEA, anunţă că gigantul suedez va tăia cu 2-3% preţurile anul acesta la cele peste 10.000 de produse din ofertă, o reducere similară urmând să fie făcută şi în 2012. Strategia nu este nouă, compania bazându-şi istoria de 68 de ani pe produse low-cost, obţinute prin tăieri de cost pe tot lanţul distribuţiei până la client.

Ohlsson a oferit exemplul containerelor folosite pentru transportarea mărfii care nu mai sunt din lemn aşa cum se întâmpla în trecut ci din carton. Noile cutii au jumătate din înălţimea celorlalte, astfel că în acest fel pot fi transportate mai multe mărfuri.

"Odată cu noile containere a trebuit să schimbăm şi stivuitoarele (folosite pentru transport - n.red.): în producţie, în livrare şi în magazine", a spus Ohlsson, citat de Wall Street Journal.

Strategia este aplicată la nivelul tuturor operaţiunilor companiei de la folosirea materiei prime, la transport şi asamblare.

Citeşte mai multe despre reducerile de preţuri la Ikea pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici