Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei. Care este reţeta succesului

Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei, după ce au deschis în perioada 2008-2011 peste 220 de magazine şi au ajuns la afaceri de 1,2 mld. euro, pe o piaţă a comerţului modern de 7-8 mld. euro anual.

Urmărește
11 afișări
Imaginea articolului Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei. Care este reţeta succesului

Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei. Care este reţeta succesului (Imagine: Catalina Filip-Mediafax Foto)

Lanţurile de discount, care se caracterizează printr-un nivel mai scăzut de preţ, au fost cele mai agresive în expansiune în ultimii ani, dificili din punct de vedere economic, când consumul a scăzut cu peste 5% în fiecare an. Explozia acestui format de comerţ, care în 2005-2006 era abia la început în România, demonstrează că preţul a devenit principalul criteriu de achiziţie pentru cei mai mulţi români, în special pentru cei din oraşele mici, acestea fiind ţintele predilecte în politica de expansiune a marilor reţele de discount.

Dacă în Capitală, unde puterea de cum­pă­rare este mai mare comparativ cu restul ţării, branduri precum Penny Market sau Lidl sunt mai puţin cunoscute consumatorilor, în ora­şele cu 30.000-50.000 de locuitori discounterii au găsit cea mai bună piaţă. Astfel, în 2010, cele 363 de magazine discount acopereau 158 de oraşe şi toate judeţele.

Citeşte mai multe despre mazinele cu preţuri mici pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici