Multinaţionalele "omoară" publicitarii autohtoni

Piaţa românească de publicitate este una tânără, unde firmele autohotone fac cu greu faţă concurenţei subsidiarelor companiilor internaţionale, iar până la urmă ajung să fie preluate de giganţii internaţionali.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Multinaţionalele "omoară" publicitarii autohtoni

Multinaţionalele "omoară" publicitarii autohtoni

"În momentul debutului, al lansării pe piaţă, o agenţie locală ar trebui să înceapă să îşi construiască un portofoliu de clienţi oarecum de la zero şi deci «mărimea» nu ar putea fi câştigată decât în timp, treptat", a declarat pentru Curierul Naţional Alexandra Theodorescu, Group Account Director Ogilvy&Mather.Conform oficialilor agenţiei de publicitate Leo Burnett, principala ameninţare a pieţei vine din faptul că majoritatea companiilor mari româneşti au fost sau vor fi cumpărate de companii străine care vor încerca să centralizeze cât mai multe proiecte. TV, print, outdoor, dar şi event, sponsorizări, promoţii, Internet. Astfel, România riscă să ajungă ţara de adaptări unde cu greu se mai poate face ceva original.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici