Noua “fata” a BCR sub umbrela ERSTE

Liderul pietei bancare si-a prezentat ieri noul logo, BCRS, care demonstreaza apartenenta bancii romanesti la grupul financiar austriac Erste si mentinerea brandului cu notorietate in Romania. Costurile rebrandingului se cifreaza la cateva zeci de milioane de euro, insa previziunile privind profitul in 2007 sunt optimiste, in conditiile majorarii cu peste 40% comparativ cu rezultatul net inregistrat in 2006.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Noua “fata” a BCR sub umbrela ERSTE

Noua “fata” a BCR sub umbrela ERSTE

Majoritatea companiilor care au patruns pe piata din Romania prin achizitii au preferat mentinerea numelui cu sonoritate al companiei romanesti, punandu-si amprenta doar printr-un simbol care sa demonstreze apartenenta la grup.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici