Plagiatul în brandul de ţară ne pune într-o situaţie jenantă

Brandul de turism realizat de THR pentru România stârneşte în continuare controverse în industria comunicării. Prezentarea unui plagiat comod ca o identitate de brand originală ar trebui să fie un motiv suficient pentru rezilierea contractului, neplata banilor şi un proces, consideră Cristian Munteanu, Managing Director TBWAâBucureşti.

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului Plagiatul în brandul de ţară ne pune într-o situaţie jenantă

Plagiatul în brandul de ţară ne pune într-o situaţie jenantă

"Iniţial nu am dorit să comentăm activitatea câştigătorului licitaţiei la care am participat, dar ne simţim datori să prezentăm poziţia noastră. TBWAšBucureşti este parte a uneia dintre cele mai puternice companii de comunicare la nivel internaţional, dar în acelaşi timp este o firmă românească, cu management şi angajaţi români şi cu pretenţii financiare la nivelul industriei româneşti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici