PR-ul, o afacere la genul feminin

În România, PR-ul este una din singurele industrii care, în mare parte, este condusă de către femei, fapt ce nu se întâlneşte şi în alte ţări. Însă, în ultima perioadă, s-a observat o majorare a numărului de bărbaţi care lucrează şi care conduc agenţii de relaţii publice.

Urmărește
13 afișări
Imaginea articolului PR-ul, o afacere la genul feminin

PR-ul, o afacere la genul feminin

"Este evident de ce doamnele domină acest domeniu, cel puţin numeric", a declarat pentru Curierul Naţional, Hortensia Năstase, Managing Partner Lowe PR, adăugând că vestea bună este că în ultima vreme au apărut din ce în ce mai mulţi bărbaţi în PR.

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici