PR-ul, un colac de salvare pentru companii

În actualul context economic, PR-ul poate fi considerat colacul de salvare a multor companii, deoarece îndeplineşte în acelaşi timp 3 criterii care sunt considerate esenţiale din punctul de vedere al oricărui client: este eficient, creativ şi ieftin, susţine Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului PR-ul, un colac de salvare pentru companii

PR-ul, un colac de salvare pentru companii

"PR-ul este deja colacul de salvare al multora dintre companii, tendinţa va fi aceea de a maximiza rezultatele cu eforturi financiare minime", a declarat pentru Curierul Naţional Hortensia Năstase.Totodată Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline ne-a arătat că cel mai probabil, acest an va oferi o şansă PR-ului, care deja câştigă teren, deoarece poate "face mai eficient şi pe bani mai puţini o parte consistentă din treaba publicităţii".

 

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici