Răduleasca, făcută scrum pentru afişul sexy

Publicitarii critică modul sexy în care a fost promovat spotul antifumat al Ministerului Sănătăţii. Ei consideră mesajele drept încâlcite şi depăşite. Drepturile de realizare a campaniei au fost obţinute, în urma unei licitaţii, de firma în care soţul Mihaelei Rădulescu, Elan Schwartzenberg, deţine 49% din acţiuni.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Răduleasca, făcută scrum pentru afişul sexy

Răduleasca, făcută scrum pentru afişul sexy

„Dacă cineva se aşteaptă ca milioane de oameni să stingă ţigara şi să se arunce asupra partenerului de viaţă, visând la doamna Schwartzenberg... înseamnă că nu au niciun dram de discernământ", spune Ştefan Voloacă, director de creaţie în domeniul publicităţii.

 

Citeste toata stirea pe www.adevarul.ro

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici