- Home
- Revista presei
- (11.08.2007, 00:50)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Teapa CFR
Compania de Calatori castiga, abuziv, zece milioane de euro anual din suplimentele de viteza pe trenurile Bucuresti-Constanta desi acestea se tarasc cinci-sase ore pana la destinatie.
Urmărește
1 afișare
Teapa CFR
Autoritatile din transporturi acopera gaurile imense din bugetul CFR Calatori, luand cu doua maini din buzunarul cetateanului: prin subventia de 60% din costul fiecarui bilet de tren pe care o asigura statul si prin pretul umflat artificial al tichetului de calatorie. In conditiile in care compania detine monopol pe transportul feroviar de calatori de lung parcurs, aceasta impune conditiile de calatorie dupa bunul plac. Conditii pe care le si incalca dupa bunul plac. De aproape un an si jumatate, pasagerii care vor sa evite riscul unui accident rutier pe Autostrada Soarelui, sunt obligati sa isi ia bilet la trenurile Intercity si Rapid si sa parcurga cei peste doua sute de kilometri dintre Bucuresti si Constanta in cinci - sase ore. Asta pentru ca, incalcand dreptul pasagerilor de a beneficia de standardele de calatorie pe care le platesc, CFR Calatori a pastrat trenurile de rang superior pe acesta ruta, desi lucrarile pentru modernizarea infrastructurii impun limitari drastice de viteza. Si, implicit, nu permit un transport adecvat trenurilor de viteza. Practic, calatorii platesc bilete pentru niste trenuri Intercity si Rapid care merg insa ca niste Personale. In mod normal, costul biletelor ar fi trebuit sa fie redus prin eliminarea suplimentului de viteza. Lucru care nu se intampla insa. Cert este ca, CFR si-a asigurat un profit cel putin imoral de zece milioane de euro anual pe spinarea calatorilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Începe depunerea jurământului de înstituire a noului Guvern al României
-
Incendiul izbucnit în Dâmboviţa după un accident între 2 cisterne, una încărcată cu GPL, stins / Două cisterne s-au ciocnit pe DN 72, în Dâmboviţa.
-
Zelenski: Dependenţa Slovaciei de reusrsele Rusiei este o mare problemă de securitate pentru Europa
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
Citește pe alephnews.ro: Protest AUR în plenul reunit al Parlamentului. George Simion: „Simulacru de audieri”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Tudor Chirilă știe de ce Raluca Moldoveanu nu a câștigat Vocea României! „Am punctat chestia asta”
CANCAN.RO
Care este orașul din România care oferă 50% reducere la impozitele locale pentru donatorii de sânge
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe