Televiziunile se bat pe Adi Mutu

Reality-show-ul marca Mutu a declanşat un adevărat război în audiovizualul românesc, principalele televiziuni de la noi aflându-se în negocieri avansate pentru a obţine drepturile de difuzare.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Televiziunile se bat pe Adi Mutu

Televiziunile se bat pe Adi Mutu

Conform impresarei Ana Maria Prodan, favoritele licitaţiei ar fi Pro Tv şi Antena 1, posturile care înregistrează cele mai ridicate audienţe la această oră. Producătorul şi regizorul Marius Daniel Popa se află la această oră în negocieri cu cele două posturi, urmând ca în cursul săptămânii să se decidă câştigătorul licitaţiei.
Dacă Antena 1 are deja adjudecat show-ul Adrianei Bahmuţeanu, Pro tv nu a găzduit încă o emisiune de acest gen, mai-marii postului din Pache Protopopescu fiind foarte interesaţi de achiziţionarea acestuia. Show-ul, pentru care Mutu va primi două milioane de do-lari, se va difuza de cinci ori pe săptămână şi va dura câte o jumătate de oră luni, marţi, miercuri, joi şi vineri, iar sâmbătă o oră.
Conform impresarei Ana Maria Prodan, favoritele licitaţiei ar fi Pro Tv şi Antena 1, posturile care înregistrează cele mai ridicate audienţe la această oră. Producătorul şi regizorul Marius Daniel Popa se află la această oră în negocieri cu cele două posturi, urmând ca în cursul săptămânii să se decidă câştigătorul licitaţiei.
Dacă Antena 1 are deja adjudecat show-ul Adrianei Bahmuţeanu, Pro tv nu a găzduit încă o emisiune de acest gen, mai-marii postului din Pache Protopopescu fiind foarte interesaţi de achiziţionarea acestuia. Show-ul, pentru care Mutu va primi două milioane de do-lari, se va difuza de cinci ori pe săptămână şi va dura câte o jumătate de oră luni, marţi, miercuri, joi şi vineri, iar sâmbătă o oră.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici