Trenul „Hoţiei“

Vitezele mici ale trenurilor nu justifică suplimentele tarifare pe care le plătim odată cu biletul. Pe aproape toate rutele CFR circulă trenuri cu rang înalt care nu ating media orară de viteză prevăzută de lege. Şi totuşi, călătoriile cu acestea domină topul preţurilor.

Urmărește
8 afișări
Imaginea articolului Trenul „Hoţiei“

Trenul „Hoţiei“

În Anexa 1 a Ordinului Ministerului Transporturilor nr. 2.065/2004, trenurile sunt clasificate în funcţie de viteza medie orară pe care o realizează de-a lungul rutelor pe care le parcurg. Astfel, pentru a avea rang de accelerat, un tren trebuie să ruleze cu o viteză medie de cel puţin 45 de kilometri pe oră, un rapid – cu 55 de km/h, iar un InterCity – cu minimum 65 de km/h.

 

Citeste toata stirea pe www.adevarul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici