Turnul groazei

Coliziunea "avion-maşină" petrecută la sfârşitul lui 2007 pe Aeroportul Otopeni constituie doar vârful unui aisberg extrem periculos. Aviaţia română a fost şi în 2005 la un pas de a se fi confruntat cu o catastrofă. Ancheta demarată atunci la Romatsa SA a identificat deficienţe majore, generalizate şi repetate. Reacţia celor vinovaţi a fost de a muşamaliza adevărul. Autoritatea Aeronautică Civilă a fost informată de existenţa incidentului de către ambasada turcă, iar ministrului Dobre i-a fost prezentat raportul preliminar ca fiind cel final.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Turnul groazei

Turnul groazei

La 13 mai 2005 un avion aparţinând Turkish Airline care trebuia să aterizeze pe Aeroportul Otopeni a fost pe punctul de a se ciocni în aer cu o aeronavă germană particulară care urma să aterizeze pe Băneasa. Clasificarea tehnică stabilită de Comisia de investigaţie a fost de incident grav şi numai profesionalismul pilotului aeronavei turceşti a făcut să fie evitată o catastrofă. Practic, pilotul aeronavei turce s-a pomenit în faţă cu avionul german care fusese coordonat aiurea şi a trebuit să facă o manevră bruscă pentru a evita coliziunea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici