Udrea a cheltuit 10 milioane de euro pe promovare

În primul semestru al anului, Elena Udrea, ministrul Turismului, a promovat intens pe plan intern şi extern zonele turistice din România. Va­loa­rea contractelor încheiate de ministe­rul pe care îl conduce pentru acest gen de activităţi depăşeşte 10 mi­lioane de euro, finanţare asigurată de la bugetul de stat, cât şi din fonduri europene.

Urmărește
12 afișări
Imaginea articolului Udrea a cheltuit 10 milioane de euro pe promovare

Udrea a cheltuit 10 milioane de euro pe promovare

Pentru anul acesta, bugetul Mi­nis­terului Dezvoltării Regionale şi Tu­rismului (MDRT) alocat ac­ti­vi­tă­ţilor de promovare turistică este de 12,9 milioane de lei (3 milioane de euro). Pe lângă această sumă, minis­terul condus de Udrea beneficiază de fonduri europene în valoare de 74 de milioane de euro, bani ce urmează a fi utilizaţi pentru promovarea brandului turistic al României.

Citeste toata stirea pe www.jurnalul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici