Vrei să promovezi la locul de muncă? Cât timp poate dura şi ce trebuie să faci

Cât timp ar trebui să aştepte un angajat până la promovare? Cât de mult îl ajută să lucreze în continuare într-o companie în care nu are nicio şansă de avansare? Când trebuie să se sesiseze şi să-şi găsească un nou loc de muncă?

Urmărește
9 afișări
Imaginea articolului Vrei să promovezi la locul de muncă? Cât timp poate dura şi ce trebuie să faci

Vrei să promovezi la locul de muncă? Cât timp poate dura şi ce trebuie să faci (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Un studiu PayScale arată că bărbaţii sunt mai bine plătiţi decât femeile, iar o avansare ar trebui să aibă loc, în funcţie de merite, după doi ani de zile petrecuţi în cadrul unei corporaţii. Un expert în recrutare a explicat pentru incont.ro că "vechimea şi vârsta pot juca un rol destul de important în momentul promovării şi pot avea impact atât pozitiv, cât şi negativ în promovare".

Când un angajat îşi doreşte să promoveze, este indicat să exprime dorinţa de a face altceva în primul rând managerului direct. În discuţia cu acesta nu trebuie să ezite să întrebe: «Tu ce mă vezi făcând în etapa următoare?», pentru că îndrumarea şefului direct, şi mai apoi sprijinul său, sunt foarte importante", a explicat pentru incont.ro Cristina Popescu, manager al agenţiei de recrutare Qpas.

"Sunt situaţii în care poate promova după şase luni de la angajare şi situaţii în care promovează după 3-4 ani de activitate într-o companie. Este nevoie de timp pentru ca angajatul să se integreze şi să evolueze sănătos. Consider că promovarea poate veni după un an şi jumătate, doi ani de la angajare. Performanţa individuală este factorul cel mai important, urmează atitudinea angajatului şi dorinţa acestuia de a se dezvolta şi nu în ultimul rând, structura angajatorului trebuie să permită o avansare", a precizat managerul companiei de recrutare.

Citeşte mai multe despre timpul care trece până la promovarea angajatului pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici