- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Compania farmaceutică USP intră în România
Compania farmaceutică USP, activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale, intră în România, anunţă un comunicat.
Compania farmaceutică USP intră în România
USP este numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro şi un portofoliu de 29 de mărci, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din ţară.
În luna aprilie, USP România aduce pe piaţa locală 5 mărci de suplimente alimentare şi dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creştere anuală de 26%, situându-se peste evoluţia medie a pieţei, de 14%. Până la finalul anului 2021, compania va lansa şi primul medicament cu statut OTC, iar în anii următori compania îşi propune să devină unul dintre liderii pieţei de Consumer Healthcare din România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei şi plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piaţa locală branduri de renume, care au câştigat deja aprecierea consumatorilor şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii în Europa Centrală şi de Est şi care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România. De asemenea, un element de diferenţiere va fi echipa noastră, profesionişti cu experienţă consistentă în piaţa farmaceutică: Alexandra Oiţă, Category Manager, va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care îl vom aduce în România, iar Dan Podar va coordona strategia de vânzări din poziţia de National Field Force Manager. Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susţinerii imunităţii, soluţii inovatoare şi distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experienţă în piaţa farmaceutică.
USP este o companie fondată în SUA, în 1992, cu activitatea principală în Europa Centrală şi de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania şi România. Compania deţine, de asemenea, două unităţi moderne de producţie în Polonia (pentru medicamente) şi Suedia (suplimente alimentare).
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO