Românii, campioni la informarea privind reducerea risipei alimentare. Ce arată statistica InfoCons

Publicat: 04 03. 2021, 10:36
Actualizat: 03 08. 2021, 14:08
Românii încep să fie din ce în ce mai interesaţi de modurile în care pot diminua risipa alimentară. România ocupă prima poziţie la 8 din cele 11 materiale video educative promovate de către Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor InfoCons, se arată într-un comunicat remis redacţiei MEDIAFAX.
 
Materialele educative sunt scurte şi interactive, potrivite pentru părinţi şi copii. 
 
La categoria animaţie video – cu trei ”Poveşti din bucătărie” (33.744 vizualizări) – conduce România (37.8%) urmată de Lituania (29.5%). Povestea albinelor s-a plasat pe primul loc (40% vizualizări).
 
Din totalul de 42.829 utilizatori ai testelor, 40% provin din România, urmată de Lituania cu 28% utilizatori. Cel mai frecventat dintre cele 3 teste a fost ”Călătoria bananei” cu România pe primul loc (47%) şi Lituania pe poziţia secundă (23.5%).
 
Cele 4 ponturi oferite au înregistrat 38.756 vizitatori impresionant de vizitatori, din care 40% pentru România şi 23% pentru Lituania.
 
Congelarea corectă a alimentelor a atras cel mai mare număr de privitori (30%). 
 
Singurul joc, intitulat ”Eroul de zi cu zi”, a adunat 4.570 de utilizatori, 32% de utilizatori din România şi 25% din Lituania.  
 
 
Statistica include cele 7 state participante în proiectul „Abordarea globală privind risipa alimentară prin educaţie non-formală”: România, Bulgaria, Croaţia, Lituania, Letonia, Estonia şi Bangladesh.
 

La categoria animaţie video – cu trei ”Poveşti din bucătărie” (33.744 vizualizări) – conduce România (37.8%) urmată de Lituania (29.5%). Povestea albinelor s-a plasat pe primul loc (40% vizualizări).