În urma tragerii la sorţi de miercuri, 25 ianuarie 2017, 656 de abonaţi RATB au obţinut invitaţii, pentru două persoane, la teatru, circ sau muzee. RATB precizează că au fost luaţi în considerare dintre cei înscrişi doar aceia care la momentul înscrierii aveau card nominal cu abonament lunar valabil.
În cadrul proiectului de colaborare dintre RATB şi cele 22 de instituţii de cultură din subordinea Primăriei Municipiului Bucureşti, până la data de 25 ianuarie 2016, s-au înscris 2.441 de participanţi la tragerea la sorţi pentru invitaţiile la evenimentele culturale care vor avea loc în luna februarie 2017. RATB precizează că toţi cei care s-au înscris începând cu 25.12.2016, vor fi incluşi automat în lista participanţilor la tragerea la sorţi care va fi organizată în luna februarie 2017.
Lista celor 656 de câştigători a fost publicată pe site-ul RATB. Câştigătorii vor putea ridica premiul în zilele de 26, 27, 30 şi 31 ianuarie 2016, între orele 08:00-18:00, de la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr.1, Sector 1, Bucureşti.
Dacă beneficiarii doresc să schimbe invitaţiile între ei, pot face acest lucru în mod direct, precum şi utilizând pagina de Forum a website-ului RATB.
Cine doreşte să se înscrie la aceste trageri la sorţi trebuie să se înscrie la adresa de internet www.ratb.ro/forum/ şi să trimită un e-mail la adresa [email protected], pentru a le fi activat numele de utilizator ales. La aceeaşi adresă de e-mail, precum şi la numărul de telefon 021.307.44.46 pot fi obţine informaţii referitoare la acest proiect.
În urma acordului semnat între RATB şi Direcţia Cultură, Sport, Turism din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, bucureştenii care deţin carduri nominale cu abonamente lunare, valabile la data înscrierii, pot câştiga prin tragere la sorţi invitaţii la evenimentele culturale ale celor 22 de instituţii de cultură bucureştene.
Acest proiect a demarat în luna decembrie 2016 şi se va desfăşura timp de doi ani, până în luna decembrie 2018, scopul său fiind de a creştere interesul publicului pentru actul cultural şi fidelizarea călătorilor, susţin reprezentanţii RATB.