- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Adio programe de training. Firmele au renunţat la investiţiile în angajaţi pe perioada crizei
- Veniturile unor firme de training au scăzut drastic
- Firmele de training îşi adaptează programele în funcţie de cereri
- Corporaţiile care încă mai au buget aleg programe precum „Comunicare în era digitală” sau „Leadership la distanţă”
Alessia lucrează într-o corporaţie şi spune că înainte de criza COVID-19 angajatorul îi oferea un program de training lunar care dura şi două zile. De când bugetele s-au redus, angajaţii nu mai participă la cursuri de dezvoltare.
Diferit este şi faptul că programele s-au mutat din offline, în online şi, în loc să dureze o zi-două, durează numai două-trei ore.
Piaţa serviciilor de training corporate, teambuilding şi consultanţă era estimată anul trecut la valori cuprinse între 40 şi 50 de milioane de euro. Criza coronavirusului a tăiat însă drastic din veniturile unor firme din acest sector.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu și Marcel Ciolacu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
”Nu cred că anul acesta o să beneficiem de vreun training! Înţeleg lipsa bugetului. Bineînţeles că între timp ne-am obişnuit şi am reuşit să ne organizăm timpul lucrând de acasă şi aşa mai departe, dar cred că acomodarea asta s-ar fi făcut mult mai repede şi mult mai uşor dacă s-ar fi făcut prin intermediul unor training-uri potrivite.”, a declarat Alessia.
”Primăvara, unde era vârf de sezon pe zona de evenimente era aşa, ca şi cum scazi de la 5-7 evenimente pe lună, la zero! Pe noi ne-a afectat grav! S-au mai scăzut fee-urile, tarifele pentru că, nu mai vorbim de curs de o zi întreagă, vorbim de module de câte două-trei ore.” , a declarat Daniela Irimia, training manager.
Autor: Ana Maria Abăluţă
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO