Adolescenţii preferă comunicarea prin text scris în locul celei faţă în faţă. Ce reţea socială este pe primul loc în topul preferinţelor

Adolescenţii americani preferă comunicarea prin intermediul textelor scrise întâlnirilor faţă în faţă, iar platforma online favorită este Snapchat, potrivit unui studiu publicat de organizaţia independentă de media şi tehnologie Common Sense Media.

Urmărește
950 afișări
Imaginea articolului Adolescenţii preferă comunicarea prin text scris în locul celei faţă în faţă. Ce reţea socială este pe primul loc în topul preferinţelor

Adolescenţii din SUA preferă comunicarea prin text scris în locul celei faţă în faţă. Ce reţea socială este pe primul loc în topul preferinţelor

Astfel, 35% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani ar trimite mai degrabă un text scris unei persoane decât să o întâlnească în realitate, faţă de 32% dintre respondenţi care preferă comunicarea faţă în faţă.

Cifra este în scădere faţă de cea mai recentă ediţie a studiului, din 2012, când 49% dintre respondenţi preferau comunicarea faţă în faţă şi 33%, pe cea prin intermediul textului scris.

Potrivit noului studiu, peste două treimi dintre adolescenţii americani preferă comunicarea la distanţă - text, social media, conversaţie video şi convorbiri telefonice -, atunci când este posibil.

În 2012, mai puţin de jumătate dintre ei manifestau preferinţe similare.

În cei şase ani care s-au scurs între cele două studii, proporţia de adolescenţi care posedă telefoane inteligente a crescut de la 41% la 89%.

În ceea ce priveşte reţelele de socializare de pe internet, 81% dintre respondenţi au declarat că este parte din viaţa lor comunicarea online, iar 32% o consideră "extrem de" sau "foarte" importantă.

Cea mai folosită platformă în rândul adolescenţilor americani este Snapchat (63%), urmată de Instagram (61%) şi Facebook (43%).

40% dintre adolescenţii americani spun că timpul petrecut pe reţelele de socializare online îi împiedică să se vadă mai mult cu prietenii în realitate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici