Adrian Sârbu: A fi Pro

Ce înseamnă a fi Pro? A şti ce vrei, a şti că ştii, a şti că poti! Să crezi religios în tine, în profesia ta, în puterea ta de a schimba lumea cu orice risc. De a crea ceva care să te reprezinte azi şi dincolo de timp. Să vezi reperele către perfecţiune şi să-i motivezi pe cei din jurul tău în a le atinge. Să trăieşti viaţa ca pe un dar şi să dăruieşti din bucuria succesului tău. Cu un zâmbet!

Urmărește
9622 afișări
Imaginea articolului Adrian Sârbu: A fi Pro

A fi Pro

Gândeşti liber.

Eşti autentic.

Ai puterea de a da oamenilor ceea ce ei aşteaptă, dar nu ştiu.

Ai spirit Pro!

Spiritul Pro e îngerul care a creat ProTV.

Acum douăzeci de ani, ProTV a fost revoluţia de care media din România avea nevoie, care i-a dat conştiinţa de sine a puterii.

Puterea de a schimba România cu un zâmbet, cu un cântec.

Puterea bucuriei cu care ProTV a umplut sufletele a milioane de români.

Puterea de a crede că poţi să ai succes, să câştigi, să fii fericit.

Ştiu ce vreau, ştiu că ştiu, ştiu că pot!

ProTV a fost un dar de sărbătoare oferit românilor la 1 Decembrie. Singura dată din istoria lor când românii au arătat că vor, ştiu şi pot.

Acum douăzeci de ani îngerul s-a jucat cu noi.

Noi, cei atinşi de aripa lui, ne-am jucat mai departe cu plăcerea de a crea mereu ceva nou, de a face din fiecare zi o sărbătoare.

„Bună seara, România, bună seara, Bucureşti!”

Sunt Pro!

Gândesc liber!

O filosofie simplă care a motivat o generaţie în căutarea unei identităţi. O generaţie care şi-a descoperit misiunea şi care a schimbat România, punând-o pe harta Europei şi a lumii.

O generaţie pe care o regăsesc, alături de copiii ei, luminând astăzi subteranele Facebook.

Eu ştiu ce vor.

Ei ştiu că ştiu.

Pe cer, îngerul.

 

Ce înseamnă a fi Pro?A şti ce vrei,A şti că ştii,A şti că poti!Să crezi religios în tine, în profesia ta, în puterea...

Posted by A fi Pro on Tuesday, December 1, 2015

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici