- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
AESC lansează licitaţia pentru organizatea unei campanii privind protecţia consumatorilor în România
Agenţia Executivă pentru Sănătate şi Consumatori (AESC) a publicat un anunţ de intenţie pentru organizarea unei licitaţii publice referitoare la derularea unei campanii de comunicare privind protecţia consumatorilor în România, în valoare de cel puţin 780.000 de euro.
Potrivit anunţului de intenţie, AESC vizează dezvoltarea unei strategii de comunicare şi derularea unor activităţi de relaţii publice, de advertising şi cercetări de piaţă.
Aceste activităţi se vor desfăşura, în mare parte, în România.
AESC estimează valoarea contractului la 780.000-900.000 de euro, durata sa fiind de 22 de luni.
Serviciile cumpărate de AESC vor fi împărţite în trei loturi.
Primul lot presupune dezvoltarea şi implementarea unei strategii de comunicare, realizarea unei cercetări tip focus-grup şi activităţi de advertising şi PR. Al doilea lot prevede servicii de consultanţă şi distribuirea unor fişe privind drepturile consumatorilor, iar al treilea presupune acordarea de asistenţă tehnică pentru implementarea loturilor I şi II.
Data limită pentru trimiterea cererilor de participare la licitaţie este 14 iunie, ora 16.00. Cererile de participare pot fi redactate în limbile spaniolă, daneză, germană, greacă, engleză, franceză, italiană, olandeză, portugheză, finlandeză, suedeză, cehă, estoniană, maghiară, lituaniană, letonă, malteză, poloneză, slovacă, slovenă, irlandeză, bulgară sau română.
Deschiderea licitaţiei are loc în 22 iunie, ora 10.00, la sediul din Luxemburg al AESC.
Licitaţia este organizată în cadrul Obiectivului 2 al Programului de Lucru 2011 vizând informarea consumatorilor.
Obiectivul campaniei este îmbunătăţirea nivelului de conştientizare al populaţiei, precum şi a cunoştinţelor acesteia despre drepturile consumatorului în UE. De asemenea, se urmăreşte stimularea consumatorilor pentru a căuta informaţii şi sfaturi privind drepturile lor şi aplicarea acestora. Totodată, organizatorii campaniei vor creşterea vizibilităţii asociaţiilor de consumatori la nivel naţional, inclusiv pentru a le creşte numărul de membri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Inima frântă doare și fizic, nu doar emoțional: Efectele surprinzătoare ale despărțirilor
-
Noi proteste anti-Georgescu şi anti-fascism în Bucureşti şi marile oraşe din ţară. Se strigă: „Legiunea nu face naţiunea” / „Nu votaţi un dictator, tinerii vă cer în cor”
-
Acordul de încetare a focului în Liban ar putea fi anunţat marţi seara / Acordul se va implementa în două faze
-
Cât de posibil este un guvern de uniune naţională după alegerile parlamentare. Reacţia lui Bolojan
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO