Video AGLOMERAŢIE la noul sediu al Serviciului de Paşapoarte din mall-ul Plaza România / UPDATE: Premierul Mihai Tudose, în control: "În sfârşit, un semn de civilizaţie"

Premierul Mihai Tudose a ajuns, luni dimineaţă, la sediul nou al Serviciului de Paşapoarte, deschis luni în Plaza România, acolo unde câteva zeci de persoane stau la coadă pentru eliberarea actelor. Premierul Mihai Tudose i-a felicitat, luni, pe prefectul Capitalei şi ministerul Afacerilor Interne pentru deschiderea noului sediu al Serviciului de Paşapoarte din mall-ul Plaza România, precizând că este "în sfârşit, un semn de civilizaţie".

Urmărește
10317 afișări

Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din Plaza Mall s-a deschis luni, la ora 8.30, urmând ca până la finalul lunii să aibă program prelungit până la ora 18.30. Programul normal pentru depunerea documentelor şi ridicarea paşapoartelor este între orele 8.30 şi 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marţi.

Taxele pentru eliberarea paşapoartelor pot fi achitate la ghişeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum şi la unităţile bancare existente la acelaşi nivel, prin transfer bancar.De asemenea, rămân valabile şi celelalte modalităţi de plată: on-line - prin serviciile puse la dispoziţie de unităţile bancare şi prin mandat poştal la oficiile poştale, potrivit Ministerului Afacerilor Interne (MAI).

Cetăţenii vor putea depune cereri şi ridica paşapoarte şi de la celelalte două puncte de lucru din Şoseaua Pipera şi din Piaţa Amzei.

AGLOMERAŢIE la noul sediu al Serviciului de Paşapoarte din Plaza România

Peste o sută de persoane aşteaptă, la ora transmiterii ştirii, la coadă la noul sediu al Serviciului de Paşapoarte din Plaza România, mulţi dintre ei ajungând cu autocarele de la ora 5.00, din Republica Moldova.

Primul "client" a alergat pe scările rulante din mall ca să fie sigur că nu stă la coadă.

"Am venit să îmi reînnoiesc paşaportul. Sunt din Chişinău şi mă ocup cu comerţul. Am venit aici pentru că am aflat că e sediu mai mare şi se merge mai repede. Pe la 05:00 am ajuns şi am dormit în parcare, aici, în maşină. Văd că programul începe la 08:30, dar mall-ul se deschide la 10:00. Nu prea înţeleg cum vine treaba asta, dar asta e, o să aştept, că doar n-am venit degeaba din Moldova până aici", a declarat, pentru MEDIAFAX, Vadim.

"Pentru preschimbarea paşaportului am venit. Locuiesc de şase ani în Bucureşti, sunt din Nisporeni, din Republica Moldova şi am venit la studii în România. În Pipera am văzut că e coadă mare şi de asta am decis să vin aici. Măcar dacă am de aşteptat cinci-şase ore pot să beau o cafea, să mănânc un corn, să mai văd ce e prin magazine", a declarat, pentru MEDIAFAX, Elena.

"Îl felicit pe domnul prefect şi ministerul de Interne pentru această realizare. Poate se putea şi mai repede. Jos nu am fost, am văzut doar aicea. Este un spaţiu modern, un lucru foarte bun, iar dacă oamenii aşteaptă 20 de minute, un sfert de oră, jumătate de oră, au unde servi o cafea, temperatura, ambientul este în regulă, nu stau în soare. În sfârşit un semn de civilizaţie", a declarat Mihai Tudose, după controlul efectual luni dimineaţă la noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din Plaza România.

La ora transmiterii ştirii, câteva zeci de persoane aşteaptă la coadă pentru eliberarea actelor.

Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din Plaza Mall s-a deschis luni, la ora 8.30, urmând ca până la finalul lunii să aibă program prelungit până la ora 18.30. Programul normal pentru depunerea documentelor şi ridicarea paşapoartelor este între orele 8.30 şi 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marţi.

Programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfăşura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30.

Taxele pentru eliberarea paşapoartelor pot fi achitate la ghişeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum şi la unităţile bancare existente la acelaşi nivel, prin transfer bancar.

De asemenea, rămân valabile şi celelalte modalităţi de plată: on-line - prin serviciile puse la dispoziţie de unităţile bancare şi prin mandat poştal la oficiile poştale, potrivit Ministerului Afacerilor Interne (MAI).

Cetăţenii vor putea depune cereri şi ridica paşapoarte şi de la celelalte două puncte de lucru din Şoseaua Pipera şi din Piaţa Amzei.

La toate cele trei sedii se vor elibera atât paşapoarte simple electronice cât şi paşapoarte simple temporare.

Totodată, punctele de lucru ale Serviciului situate în strada Ion Ţuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 şi strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, îşi încetează activitatea odată cu operaţionalizarea noului sediu.

Anunţul inaugurării noului sediu vine în contextul în care la direcţiile de paşapoarte din ţară şi din Bucureşti sute de oameni au stat la coadă ore în şir, unii alături de copii, pentru a obţine documentele de călătorie.

Noul sediu al Serviciului de Paşapoarte funcţionează de luni în mall-ul Plaza România

Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din Plaza Mall se deschide luni, la ora 8.30, urmând ca până la finalul lunii să aibă program prelungit până la ora 18.30.

Programul normal pentru depunerea documentelor şi ridicarea paşapoartelor este între orele 8.30 şi 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marţi.

Programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfăşura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30.

Taxele pentru eliberarea paşapoartelor pot fi achitate la ghişeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum şi la unităţile bancare existente la acelaşi nivel, prin transfer bancar.

De asemenea, rămân valabile şi celelalte modalităţi de plată: on-line - prin serviciile puse la dispoziţie de unităţile bancare şi prin mandat poştal la oficiile poştale, potrivit Ministerului Afacerilor Interne (MAI).

Cetăţenii vor putea depune cereri şi ridica paşapoarte şi de la celelalte două puncte de lucru din Şoseaua Pipera şi din Piaţa Amzei.

La toate cele trei sedii se vor elibera atât paşapoarte simple electronice cât şi paşapoarte simple temporare.

Totodată, punctele de lucru ale Serviciului situate în strada Ion Ţuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 şi strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, îşi încetează activitatea odată cu operaţionalizarea noului sediu.

Anunţul inaugurării noului sediu vine în contextul în care la direcţiile de paşapoarte din ţară şi din Bucureşti sute de oameni au stat la coadă ore în şir, unii alături de copii, pentru a obţine documentele de călătorie.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici