- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (30.08.2012, 14:42)
- Departamentul Social - Mediafax , Valentin Anghel ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Aglomeraţie pe Otopeni. Tarom recomandă pasagerilor să vină la aeroport cu minimum două ore înaintea plecării
Compania Tarom recomandă pasagerilor să vină la aeroport cu minimum două ore înainte de plecarea cursei, din cauza aglomeraţiei care se înregistrează, în această perioadă, atât pe cursele regulate, cât şi pe cele charter.
Urmărește
863 afișări
Aglomeraţie pe Otopeni. Tarom recomandă pasagerilor să vină la aeroport cu minimum două ore înaintea plecării (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"Dat fiind numărul foarte mare de pasageri atât pe cursele regulate, cât şi pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom în această perioadă, ne pare rău să anunţăm un timp de aşteptare mai mare decât de obicei, pentru efectuarea formalităţilor de check-in în aeroport. În acest sens, rugăm pasagerii să se prezinte în aeroport cu cel puţin două ore înainte de plecarea cursei, aşa cum este prevăzut în condiţiile de călătorie, pentru a evita aglomeraţia şi a scurta timpul de aşteptare", se precizează într-un comunicat remis MEDIAFAX, joi, de Tarom.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Totodată, compania aeriană ţine să reamintească pasagerilor că există şi posibilitatea de a efectua check-in atât online, pe www.tarom.ro, cât şi la chioşcurile de self-checkin din aeroport.
Precizările companiei vin după ce, joi dimineaţă, la ghişeele de check-in de la Aeroportul Otopeni s-au format cozi lungi, astfel că, din cauza timpului mare de aşteptare, o parte a pasagerilor au pierdut zborurile. Unii dintre ei au spus că nu au prins cursa pentru care aveau bilet deşi veniseră la aeroport cu două ore înainte de plecarea avionului.
Citește pe alephnews.ro: Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe