- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
AJOFM Cluj nu mai face faţă volumului de muncă
Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj nu poate face faţă activităţii cu angajaţii pe care îi are, în condiţiile triplării volumului de muncă din cauza creşterii numărului de şomeri în ultimele luni, iar conducerea instituţiei cere scuze publicului pentru cozi şi reprogramări.
AJOFM Cluj nu mai face faţă volumului de muncă
Directorul AJOFM Cluj, Daniel Don, s-a scuzat, marţi, într-o conferinţă de presă, în faţa persoanelor care sunt servite de angajaţii instituţiei, pentru că sunt nevoite să aştepte mai mult timp la cozi sau să fie reprogramate pentru întocmirea dosarelor.
"Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care le putem crea viitorilor beneficiari ai serviciilor noastre şi facem apel la clemenţa lor. Pe parcursul a trei ani, AJOFM a fost restructurată şi am pierdut un număr de 19 angajaţi. Am ajuns de la 89 de persoane la 70, în întreg judeţul. La situaţia de astăzi, numărul de personal este clar insuficient”, a afirmat Don.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
Potrivit acestuia, funcţionarii agenţiei au program zilnic până la ora 17.00 - 18.00 fără să le fie plătite orele suplimentare, pentru a putea viza dosarele de şomaj. În plus, ei nu beneficiază de spor de stres şi trebuie să lucreze cu persoane irascibile, care nu au răbdare să stea la coadă mai mult timp.
Agenţia nu poate angaja personal nou deoarece posturile sunt blocate şi caută soluţii pentru a rezolva problema resurselor umane.
"O soluţie ar fi să primim ajutor de la Casa Judeţeană de Pensii sau de la Direcţia de Muncă, pe care şi noi le-am ajutat când au avut un volum ridicat de muncă”, a spus Daniel Don.
AJOFM ar avea nevoie de încă nouă angajaţi pentru ca activitatea să se desfăşoare în condiţii optime, dar s-ar descurca şi cu trei.
Activitatea nu presupune doar întocmirea dosarelor de şomaj, ci şi întocmirea stagiilor de cotizare pentru şomerii din alte judeţe, rezolvarea problemelor serviciilor comunitare, la care se adaugă sumele tot mai mari cu care se lucrează la plata indemnizaţiilor de şomaj, care încarcă serviciul financiar.
De asemenea, AJOFM trimite declaraţiile nominale ale şomerilor la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate şi Casa Judeţeană de Pensii, ceea ce înseamnă întocmirea actelor pentru peste 5000 de şomeri aflaţi în plată.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO