Alcoolul, ultimul lucru la care ar renunţa românii pe timp de criză

Mai mult de jumătate dintre români sunt dispuşi să facă rabat la haine şi la înlocuirea echipamentelor electronice sau IT vechi cu altele mai noi pentru a face faţă crizei.

Urmărește
19 afișări
Imaginea articolului Alcoolul, ultimul lucru la care ar renunţa românii pe timp de criză

Alcoolul, ultimul lucru la care ar renunţa românii pe timp de criză

La polul opus, numai 16% dintre români spun că ar reduce consumul, respectiv „bugetul” alocat cumpărării de produse alcoolice, conform unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Nielsen. Faptul că românii sunt mai puţin dispuşi să renunţe la alcool este, de altfel, în concordanţă cu tendinţa consumatorilor din întreaga lume.

Citeşte mai multe pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici