Compania a precizat că este prima companie de conducere autonomă din ţară care face acest lucru.
Startup-ul a declarat că a primit licenţa pentru a opera 100 de vehicule fără şofer în districtul Nansha din oraşul Guangzhou.
Anul trecut, Pony.ai a obţinut, de asemenea, aprobarea de a lansa servicii de robotaxi fără şofer cu plată în Beijing şi, de atunci, a început să ofere curse.
Cu toate acestea, în Beijing, cursele sunt oferite într-o zonă industrială, mult mai mică, în regim de testare, a declarat un purtător de cuvânt al Pony.ai.
Potrivit declaraţiei companiei, în Nansha va activa pe întreaga suprafaţă de 800 km pătraţi a districtului cu maşini fără şofer. Pasagerii pot apela şi plăti cursele cu ajutorul aplicaţiei proprii a companiei.
Pony.ai va implementa iniţial maşini cu asistenţă umană, dar se aşteaptă să elimine şoferii „într-un interval de timp scurt sau intermediar”, a precizat aceasta.
Pony.ai a fost activă în Statele Unite şi în China, testându-şi tehnologia fără şofer pe drumurile publice din Fremont şi Milpitas, în California, precum şi în oraşele chineze Guangzhou şi Beijing.
În China, o serie de startup-uri locale se află în competiţie. În ultimele luni, Momenta şi producătorul de automobile SAIC au obţinut aprobarea oficială pentru un test al serviciului lor de robotaxi în districtul Jiading din Shanghai, o mişcare care a urmat unei mişcări similare în Guangzhou de către Weride, companie susţinută de Nissan.
În Shenzhen, AutoX, finanţată de Alibaba, testează, de asemenea, robotaxi – cu şoferi de siguranţă – într-o zonă urbană foarte aglomerată, cu trafic pietonal şi mopede.