Potrivit informaţiilor furnizate de compania de zbor, problema tehnică a constat într-o roată uzată. Avionul care era aşteptat de 170 de pasageri trebuia să zboare la ora 7.30 de pe aeroportul Otopeni.
Pe parcursul zilei, pasagerii, majoritatea turişti, s-au strâns în faţa ghişeului de check-in, supăraţi că nu au primit informaţii de la compania Christian Tour, cea care deţine Anima Wings.
Reprezentanţii companiei se apără şi spun că i-au informat pe pasageri şi le-au oferit apă şi mâncare.
„Avionul s-a întors azi-noapte la ora 1:00. Trebuia să plece în dimineaţa asta la ora 7:30. La controlul de rutină care s-a făcut s-a constatat că una din roţi este puţin uzată. Şi atunci am decis să schimbăm roata. Putea să zboare în condiţii de maximă siguranţă şi cu acea roată, uzată puţin. Dar noi am decis să fie schimbată. Pe noi ne interesează siguranţa maximă”, a declarat Marius Berca, manager operaţional Christian Tour.