Analiză: inteligenţa artificială va digitaliza şi mai mult industria de călătorii

Specialiştii încearcă să afle ce se va întâmpla cu agenţiile de turism din offline, anunţă Ziarul Financiar.

Urmărește
273 afișări
Imaginea articolului Analiză: inteligenţa artificială va digitaliza şi mai mult industria de călătorii

Analiză: inteligenţa artificială va digitaliza şi mai mult industria de călătorii

Acum circa 30 de ani, când au apărut primele companii de profil active în online, activitatea agenţilor de turism şi a agenţiilor fizice a fost dată peste cap, multe companii s-au închis şi multe joburi au dispărut. Astăzi, deja 66% dintre rezervări se fac online, iar dintre acestea 35% sunt realizate pe mobil.

Inteligenţa artificială îşi va pune amprenta asupra in­dus­triei de călătorii, o industrie unde deja cele mai multe rezervări se fac online, arată o analiză a companiei de cerce­tare de piaţă Euromonitor.

„ChatGPT şi-a făcut sim­ţită din plin prezenţa în in­dustria de turism. În condiţiile în care deja sectorul e puternic digitalizat – cu 66% dintre rezervări realizate online, iar dintre acestea 35% pe mobil – impactul inteligenţei artificiale va fi major“, spune Caroline Bremner, head of travel and tourism research la Euromo­nitor International.

Cei care vor să călăto­rească se vor folosi tot mai mult de instrumentele oferite de inteligenţa artificială pentru a-şi planifica vacanţele. Avan­tajul va fi dat de uşurinţa de utilizare şi de faptul că oamenii au acces la aceste instrumente non-stop.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
ia,
turism,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici