Când vorbim de locuri de muncă, Kaufland nu se rezumă doar la magazine. Pentru a susţine munca colegilor din cele peste 160 de magazine Kaufland este nevoie şi de o echipă în sediul central din Bucureşti, în birouri regionale din Timişoara, Cluj şi Iaşi, dar şi în birouri operative din depozitele din Turda şi Ploieşti.
„Persoanele înalt calificate şi cele aflate la început de carieră pot găsi un loc de muncă potrivit experienţei şi pregătirii lor în centrele noastre. Cu ajutorul acestora, putem coordona îndeaproape activitatea magazinelor şi a platformelor logistice din zona respectivă. În spatele activităţii din magazinele noastre, stă o echipă profesionistă care lucrează în diverse departamente din sediul central, fie ei din echipa de Proiecte Imobiliare, Marketing, Achiziţii, IT sau alt domeniu. Fiecare rol este esenţial pentru business”, declara recent Estera Anghelescu, director Recrutare şi Employer Branding la Kaufland România şi Moldova.
La Kaufland se găsesc chiar şi profesii pe care nu te aştepţi să le întâlneşti în industria comerţului cu amănuntul. Astfel şi profesioniştii cu nivel ridicat de expertiză îşi pot găsi loc în echipa Kaufland.
Construcţii şi Imobiliare (Construcţii, Facility Management, Energie etc)
Financiar-Administrativ (Contabilitate, Controlling, Taxe, Legal&Compliance etc)
Resurse Umane (Recrutare, Salarizare, Dezvoltare Personal etc)
Marketing (Digital, Media, Campanii etc)
Pentru a aplica la joburile Kaufland România, poţi accesa site-ul oficial al companiei la www.cariere.kaufland.ro. Se poate aplica şi sunând la 021 91 32 sau venind la biroul de informaţii din oricare magazin Kaufland.
Toate detalii despre procesul de recrutare pot fi consultate AICI.
În 2023, Kaufland este „Angajator de top” pentru a opta oară în România şi pentru a cincea oară în Europa, certificarea acordată de către Top Employers Institute din Olanda.
Obţinerea pentru al optulea an consecutiv a titlului de Top Employer inspiră membrii echipei Kaufland să continue demersurile pentru crearea unui climat de muncă pozitiv şi transparent, să consolideze proiectele actuale, dar şi să creeze alte iniţiative de succes pentru angajaţii şi candidaţii săi.
Top Employers Institute din Olanda este o organizaţie independentă care realizează în fiecare an un proces complex de auditare a practicilor de resurse umane din cadrul companiilor de top din întreaga lume. Certificarea a fost obţinută în urma unei analize complexe a culturii organizaţionale, a mediului de lucru, a activităţii departamentului de HR, a oportunităţilor de formare şi dezvoltare în cadrul companiei, precum şi a pachetelor salariale şi beneficiilor oferite.