„Piaţa Obor, administrată de societatea comercială Piaţa Obor Market & Complex Comercial S.A., este deschisă şi îşi aşteaptă clienţii ca în fiecare zi, conform programului de funcţionare afişat pe site-ul oficial piataoborbucuresti.ro şi pe pagina noastră de Facebook: FB/PiataOborBucuresti”, se precizează în comunicatul citat, după ce Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat că a dispus, marţi, închiderea Halelor Centrale Obor din Bucureşti pentru nereguli majore.
Pe data de 23.11.2021, echipe de control ale Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea (CRPCR) Bucureşti-Ilfov, coordonate de preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Mihai Culeafă, au efectuat ample verificări privind respectarea prevederilor legale din domeniu la Halele Centrale Obor, unul dintre punctele comerciale de referinţă ale Capitalei.
Au fost controlaţi 26 operatorii economici cărora le-au fost aplicate 30 de amenzi contravenţionale, în valoare totală de 365.000 lei şi 2 avertismente, se menţionează în comunicatul ANPC.
De asemenea, a fost oprită definitiv de la comercializare şi retrasă din circuitul consumului uman o cantitate de circa 11,5 tone de produse alimentare nesigure, în general carne, produse din carne şi produse lactate, şi s-a dispus oprirea temporară a prestării serviciilor pentru 25 operatori economici.
Comisarii ANPC au propus închiderea pe o durată de cel mult 6 luni pentru societatea care administrează Halele Centrale Obor.