De asemenea, analiza arată că majoritatea celor care ajung la service solicită revizii (42%), inspecţia tehnică perioadică (35%) şi schimbări de consumabile (23,5%). Doar 21% dintre respondenţi au mers la service pentru reparaţia vehiculului.
Dintre conducătorii care duc maşina la centrele specializate, aproape 60% preferă service-urile independente, iar restul caută reparatori agreaţi de producătorul maşinii.
De asemenea, 46% dintre respondenţi au declarat că nu au avut probleme cu autoturismul în ultimile 12 luni, restul raportând defecţiuni mecanice (25,5%), nereguli legate de instalaţia electrică (13%) şi alte probleme.
Din studiul celor două firme reiese şi că posesorii auto sunt mai mulţumiţi de serviciile personalului centrelor de reparaţii şi calitate, mai puţin de preţ şi operativitate. BMW, Mercedes, Audi, Skoda, Fiat şi Volkswagen conduc în topul satisfacţiei referitoare la calitatea lucrării service-ului. Fiat, BMW, Audi, Skoda, Opel şi Mercedes conduc clasamentul satisfacţiei după preţ.
Analiza mai arată că circa 40% dintre maşini au fost produse în perioada 1990-2000, 35% între 2000 şi 2005, 20% după 2005 şi 5% înainte de anul 1990.
Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-octombrie 2010 pe un eşantion de 13.751 de şoferi, prin sondare efectuată online.