- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Asociaţia Culturală Goodartofnoon a lansat Harta Verde a Bucureştiului
Asociaţia Culturală Goodartofnoon a lansat platforma de comunicare a proiectului Harta Verde a Bucureştiului, care cartografiază resursele durabile ale capitalei, sub mesajul "Verde înseamnă mai mult decât parcuri".
Asociaţia Culturală Goodartofnoon a lansat Harta Verde a Bucureştiului
Harta Verde a Bucureştiului este corespondentul românesc al proiectului Green Map, prezent în peste 50 de oraşe din toată lumea şi iniţiat de organizaţia non-guvernamentală Goodartofnoon.
"Prin iniţiativa Asociaţiei Culturale Goodatofnoon şi cu sprijinul partenerilor proiectului, Bucureştiul intră acum în reţeaua oraşelor Green Map din lume, prin finalizarea unei prime hărţi verzi a oraşului. (...). Cel mai mare beneficiu îl va reprezenta implicarea autorităţilor şi a comunităţii în păstrarea resurselor identificate, precum şi în ceea ce priveşte dezvoltarea proiectului în viitor", a declarat Wendy Brawer, director fondator al Green Map System New York.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Pe Harta Verde a Bucureştiului se regăsesc simboluri recunoscute la nivel global, împărţite în mai multe categorii: educaţie şi informare de mediu, cultură, social, poluare, economie verde, agrement, sport şi recreaţie, natură, mobilitate.
Au fost cartografiate peste 1.000 de locaţii relevante pentru dezvoltarea durabilă a oraşului printre care: monumente istorice, biblioteci, parcuri, instituţii de cultură, ONG-uri, cantine comunitare, centre de colectare şi reciclare, magazine cu produse ecologice, parcări şi magazine de reparaţii biciclete, arbori ocrotiţi, locuri de joacă pentru copii.
"Era nevoie de un instrument care să ajute comunităţile locale şi autorităţile publice să conştientizeze care sunt resursele valoroase de care Bucureştiul dispune", a spus Ruxandra Soare, Preşedinte Goodartofnoon.
Campania de comunicare a proiectului a început în luna mai şi va continua până în aceeaşi lună a anului viitor, asociaţia având ca parteneri de comunicare agenţiile Grey şi Mercury 360. Promovarea proiectului va cuprinde un site dedicat, articole în presă, apariţii în emisiuni TV, evenimente şi outdoor.
Mesajul central al campaniei este " Verde înseamnă mai mult decât parcuri" şi exprimă extinderea ariei cuvântului "verde" care ajunge să însemne mai mult decât arbori, grădini şi arbori ocrotiţi. Conform iniţiatorilor proiectului, "verde" înseamnă şi monumente istorice, galerii de artă, biblioteci, spaţii urbane şi servicii sociale care aduc calitate vieţii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO