Prima pagină » Social » „Ave-ţi ideie dece nam loat bacu?” Mesajul adresat celor 118.000 de tineri respinşi la examenul de maturitate

„Ave-ţi ideie dece nam loat bacu?” Mesajul adresat celor 118.000 de tineri respinşi la examenul de maturitate

Rezultatele dezastruoase de la sesiunea din vară a examenului de bacalaureat din acest an le-au dat unora şi idei năstruşnice. Este şi cazul agenţiei de publicitate "Cohn&Jansen" din Bucureşti care a făcut haz de necaz. Publicitarii au amplasat de câteva zile un panou adresat tinerilor care n-au luat Bacul, pe o stradă care leagă bulevardul Magheru de Grădina Icoanei.
Mediafaxfoto
19 iul. 2011, 18:48, Social

Oricine trece pe strada Pictor Arthur Verona din Capitală, la intersecţia cu strada Dionisie Lupu, va observa pe calcanul casei de la numărul 41, înconjurat de graffiti viu colorate, un panou cu următorul mesaj: „Kunva ave-ţi ideie dece nam loat bacu anu ăsta gen? Că io a-m scris chear moolte paginii!”.

În spatele acestui concept, inspirat de situaţia celor peste 100.000 de liceeni care au picat examenul de maturitate, precum şi de limbajul de Messenger adoptat de mulţi dintre aceştia, sunt doi specialişti în publicitate: Andrei Ignat şi Alex Stanciu, copywriter, respectiv art director în cadrul agenţiei menţionate.

„Dezastrul de la bacalaureat devenise subiectul principal de câteva zile. Aşa s-a născut şi ideea… Ne uitam la televizor, deschideam orice ziar, ascultam la radio numai ştiri despre examen. Ştiam că e un dezastru, dar pe mine m-a făcut să zâmbesc amar, aşa cu un zâmbet în colţul gurii, nedumerirea unor adolescenţi vizavi de eşec. Am văzut nişte tineri la televizor, picaţi la Bac, care erau nedumeriţi, chiar foarte miraţi că au scris foarte multe pagini, şi totuşi nu au luat bacalaureatul”, a explicat pentru gândul Andrei Ignat.

Citeşte mai multe despre mesajul amplasat de „Cohn&Jansen” pe www.gandul.info