Prima pagină » Social » Avion deviat din cauza unui pasager supărat pe mâncare

Avion deviat din cauza unui pasager supărat pe mâncare

Un zbor al companiei United Airlines care se îndrepta din Houston spre Amsterdam a fost deviat spre Chicago după ce un pasager nervos de la clasa business a întrerupt zborul, pentru că o opţiune a sa de mâncare nu era disponibilă.
Avion deviat din cauza unui pasager supărat pe mâncare
Andreea Tobias
11 iul. 2023, 09:53, Social

Zborul a decolat duminică din Houston şi se afla încă în spaţiul aerian din Chicago după două ore de zbor.

Compania a declarat pentru The Guardian: „Zborul United 20 de la Aeroportul Intercontinental George Bush către Amsterdam a fost deviat către Aeroportul Internaţional O’Hare şi a aterizat în siguranţă în urma unei tulburări provocate de un pasager. Forţele de ordine au întâmpinat aeronava la poartă şi au escortat pasagerul din avion. Aeronava a continuat apoi spre Amsterdam”.

Potrivit site-ului Flightrader24, avionul a aterizat la Amsterdam cu trei ore întârziere.

Deşi nu este clar ce mâncare anume l-a supărat pe pasagerul indisciplinat, pasagerilor de la clasa business li se oferă de obicei o masă completă cu trei feluri de mâncare, pe lângă alte alimente pe parcursul zborului.

Compania aeriană s-a confruntat cu critici legate de faptul că mesele de la bord nu au reuşit să revină la normele de dinaintea pandemiei şi a anunţat anul trecut că îşi modernizează tarifele la clasa business.

Site-ul de recenzii de călătorie Live and Let’s Fly a raportat că pasagerii de la clasa business care zburau de la Newark la Amsterdam au avut de ales între coastă de vită la cuptor, somon la cuptor cu lămâie sau ricotta sărată cu paste la masa principală. Un loc la clasa business one-way la zborul United Houston – Amsterdam costă, de obicei, 6.927 de dolari.

Administraţia Federală a Aviaţiei poate impune amenzi pasagerilor pentru indisciplină, de până la 37.000 de dolari pentru fiecare încălcare a regulilor. Pasagerii pot fi, de asemenea, urmăriţi penal.

Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian a raportat la începutul acestui an că incidentele cu pasageri indisciplinaţi au crescut cu 47% în 2022, comparativ cu anul precedent, un incident având loc o dată la 568 de zboruri.