BAREME SIMULARE EVALUARE NAŢIONALĂ 2019: Subiecte primite de elevii claselor a VII-a şi a VIII-a la simularea Evaluării Naţionale

BAREME SIMULARE EVALUARE NAŢIONALĂ 2019. Ministerul Educaţiei a publicat, luni după-amiază, modelele de subiecte şi baremele de corectare pentru simularea la Limba şi literatura română - Evaluarea Naţională. Proba a fost susţinută de peste 300.000 de elevi de clasa a VII-a şi a VIII-a.

Urmărește
5316 afișări
Imaginea articolului BAREME SIMULARE EVALUARE NAŢIONALĂ 2019: Subiecte primite de elevii claselor a VII-a şi a VIII-a la simularea Evaluării Naţionale

BAREME SIMULARE EVALUARE NAŢIONALĂ 2019: Subiecte primite de elevii claselor a VII-a şi a VIII-a la simularea Evaluării Naţionale

BAREME SIMULARE EVALUARE NAŢIONALĂ 2019 AICI

Reprezentanţii Ministerului Educaţiei au publicat, pe site, modelele de subiecte, precum şi baremele de corectare pentru simularea la Evaluarea Naţională. Elevii au susţinut, luni, simularea la Limba şi literatura română.

Ministerul Educaţiei Naţionale organizează, în perioada 11 - 13 martie 2019, la nivel naţional, simularea Evaluării Naţionale pentru elevii clasei a VIII-a (EN VIII), la care participă, în premieră, şi elevii clasei a VII-a.

Simularea se adresează celor aproximativ 350.000 de elevi înscrişi în clasele VII-VIII la începutul anului şcolar 2018-2019, anunţă Ministerul Educaţiei Naţionale, într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX.

Subiectele la proba scrisă de limba şi literatura română primite de elevii clasei a VII, la simularea făcută la evaluarea Naţională: 

Subiectele la proba scrisă de limba şi literatura română pe care le-au primit elevii de clasa a VIII, la simularea făcută la evaluarea Naţională:

Calendarul simulării este:

11 martie - Limba şi literatura română
12 martie - Matematică
13 martie - Limba şi literatura maternă
22 martie - Comunicarea rezultatelor

Probele încep la ora 9:00, moment în care, în fiecare sală, vor fi distribuite subiectele. Accesul elevilor în săli este permis până la ora 8:30. Timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de două ore, de când s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev.

Subiectele sunt elaborate de către specialiştii Centrului Naţional de Evaluare şi Examinare (CNEE) şi sunt proiectate, transmite Ministerul Educaţiei, astfel încât tratarea lor să valorifice capacitatea elevilor de a se exprima pe temele din programa de examen, parcurse până la această dată. Corectarea lucrărilor va fi realizată, în baza unor bareme care asigură unitatea şi obiectivitatea evaluării şi notării la nivel naţional, de către doi profesori, de regulă, din unităţile de învăţământ în care elevii susţin simularea.

Rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral în vederea adoptării unor măsuri adecvate pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare. La solicitarea scrisă a elevului sau a părintelui/tutorelui, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog.

Obiectivele acestei simulări sunt familiarizarea elevilor cu rigorile examenului pe care îl vor susţine la finalul ciclului gimnazial, stabilirea nivelului real de pregătire atins în această etapă, precum şi optimizarea pregătirii în vederea obţinerii unor rezultate satisfăcătoare la probele din luna iunie, potrivit sursei citate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici