Băsescu despre brandul de ţară: În Carpaţi s-a plămădit această naţiune, "Dracula" nu funcţionează

Preşedintele Traian Băsescu a declarat miercuri că brandul de ţară lansat recent este un program de punere în valoare a României, că "în Carpaţi s-a plămădit această naţiune", susţinând că variantele cu "Dracula" nu funcţionează.

Urmărește
57 afișări
Imaginea articolului Băsescu despre brandul de ţară: În Carpaţi s-a plămădit această naţiune, "Dracula" nu funcţionează

Băsescu despre brandul de ţară: În Carpaţi s-a plămădit această naţiune, "Dracula" nu funcţionează

"Este un program de punere în valoare a României. În Carpaţi s-a plămădit această naţiune. Variantele cu Dracula şi altele nu funcţionează", a declarat Traian Băsescu la TVR, referindu-se la brandul de ţară lansat recent.

El a adăugat că ţara noastră avea nevoie de o identitate turistică.

"Costul îl vor rezolva, dar România are nevoie de o identitate turistică. Deocamdată nu avem observaţii că nu ar fi corect gestionaţi (banii europeni - n.r.)", a mai spus şeful statului.

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a declarat luni la începutul şedinţei Consiliului de Brand că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.

Pe de altă parte, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) poate plăti consorţiul THR-TNS, deocamdată, doar pentru partea de cercetare aferentă brandului turistic, nu şi pentru cea de creaţie, iar logo-ul va apărea, în scurt timp, pe etichetele multor produse, afirmă ministrul de resort, Elena Udrea, într-un interviu pentru MEDIAFAX.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici