BEACH, PLEASE! şi MAI, prin Agenţia Naţională Antidrog, lansează cea mai vizibilă campanie antidrog

Festivalul BEACH, PLEASE! şi Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenţia Naţională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor, semnată de THE DROP.

Urmărește
285 afișări
Imaginea articolului BEACH, PLEASE! şi MAI, prin Agenţia Naţională Antidrog, lansează cea mai vizibilă campanie antidrog

Aflat la cea de-a III-a ediţie, "BEACH, PLEASE!" se adreseaza in special Generatiei Z si este cel mai mare festival urban din Sud-Estul Europei, in acest an fiind asteptati peste 120.000 de oameni, în cele 5 zile de festival.

Organizatorii, împreună cu partenerii lor, au găsit o metodă fresh si relevanta pentru a atrage atenţia tinerilor asupra pericolelor consumului de stupefiante, printr-o campanie antidrog care se va desfasura in 2 faze de comunicare: inaintea si in timpul festivalul, printr-un mix de medii - digital, OOH, radio & festival.

"Am creat o campanie pe limba generaţiei mele, după ce mult timp informările s-au făcut prin campanii impersonale, rigide, al căror mesaj era ridiculizat şi ineficient. Având în vedere că 'BEACH, PLEASE!' este cel mai mare festival dedicat tinerilor, cu o platformă online de peste 1.5 milioane de urmăritori, majoritatea între 15-30 ani, considerăm că este datoria noastră să ne folosim resursele creative şi reach-ul imens pentru a lansa prima campanie cool şi eficientă antidrog din România. Le mulţumim partenerilor din MAI şi Agenţiei Naţionale Antidrog pentru deschiderea şi sprijinul lor în diseminarea acestei campanii atât online, cât şi offline," declară Andrei Şelaru (Selly), co-fondator al festivalului şi iniţiator al campaniei.

Intr-un 2024 in care statisticile actuale sunt alarmante – cum ar fi ca 94% dintre drogurile de pe piaţă sunt alterate cu substanţe de origine necunoscută – nevoia unei campanii cat mai ample este mai mare ca oricand.

Drogurile sunt peste tot, atât în viaţa reală cât şi în cea online, pot afecta pe oricine, indiferent de vârstă, statut social şi de cele mai multe ori, sunt substanţe sintetice, create în laborator, care pot da dependenţa de la prima doză. Prin intermediul acestei campanii, ne dorim ca informaţiile corecte sa ajungă la Generaţia Z, astfel incât tinerii să poată lua decizii sănătoase. Ne bucurăm să vedem că organizatorii sunt preocupaţi de siguranţa participanţilor şi reamintim tuturor că cele mai frumoase amintiri sunt cele pe care ţi le aminteşti a doua zi şi le poţi împărtăşi cu cei dragi", declară comisar-şef de poliţie Ramona Dabija, directorul Agenţie Naţionale Antidrog.

Pentru a combate acest fenomen, investiţiile în securitate pentru ediţia BEACH, PLEASE! din acest an au crescut semnificativ, ajungând la 500.000 de euro. Peste 500 de agenţi vor asigura paza în festival, iar participanţii vor fi supuşi controalelor riguroase la intrare şi, dacă situaţia o cere, pe parcursul festivalului.

,,Noi avem o vorba: IF YOU KNOW, YOU KNOW! Am vrut să îi asigurăm pe festivalieri că şi noi ştim dacă substanţele interzise ajung în festival. Ca şi în anii trecuţi, investim masiv în siguranţa celor prezenţi si am sporit numarul de agenti de paza. Avem o colaborare complexa cu toate structurile din Ministerul Afacerilor Interne, carora le punem la dispozitie toate resursele de care dispunem pentru a isi putea face treaba cat mai bine si in interesul sigurantei festivalierilor, iar Agenţia Naţională Antidrog îşi va trimite reprezentanţii ïn festival. Cei care vor să afle mai multe o vor putea face şi la faţa locului, la cortul partenerilor de la ANA, dar şi în social media." adaugă Andrei Şelaru (Selly), co-fondator al festivalului şi iniţiator al campaniei.

“De cand am vorbit prima oara despre brief ne-am dat seama ca ultimul lucru pe care vrem sa-l scoatem e inca o campanie de “SPUNE NU DROGURILOR”. Suntem in 2024 – cu totii stim ca drogurile nu sunt bune si de ce. In loc de abordari si mesaje alarmante, am ales sa comunicam dintr-un unghi nou si curajos, unul care va starni reactii si care are cu adevarat potential de a schimba ceva. Iesind din zona de truisme, e una dintre cele mai importante conversatii pe care le-am putea avea in jurul celui mai mare festival din Romania, care se adreseaza Gen Z”, au declarat reprezentantii THE DROP, Flavia Ionescu (Head of Business) si Mihai Titirig (Creative Director).

"BEACH, PLEASE!" se află la cea de-a III-a ediţie. Peste 120.000 de oameni sunt aşteptaţi în cele cinci zile de festival. Cu peste 200 de artişti, români şi internaţionali, pe scena de la Costineşti, festivalul promite să fie un eveniment de neuitat, punând un accent deosebit pe siguranţa şi bunăstarea participanţilor. Până acum, ediţiile trecute nu au înregistrat incidente, iar organizatorii sunt hotărâţi să menţină acest standard ridicat şi în acest an.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici