Circulaţia pe cea mai AGLOMERATĂ linie de tramvai din Capitală, suspendată timp de două luni între Podul Grant şi Ghencea

Publicat: 07 04. 2019, 10:33
Actualizat: 20 01. 2021, 08:48

Primăria Municipiului Bucureşti a avizat în Comisia Tehnică de Circulaţie din dată de 04 aprilie 2019 următoarele lucrări:

– Lucrări de reabilitare şi consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;

– Podul hobanat peste Sos. Virtuţii, în cadrul obiectivului Penetraţie şi racord Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti;

– Staţia de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei, în zona intersecţiei cu Str. Braşov în cadrul proiectului “Magistrala 5 – Drumul Taberei – Pantelimon. Tronson 1”

Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendării circulaţiei liniei de tramvai 41 în perioada iulie – august 2019, între Podul Grant şi terminalul Ghencea, pentru defăşurarea lucrărilor la obiectivele de investiţii, anunţă Primăria Capitalei, într-un comunicat de presă remis duminică MEDIAFAX.

Tronsonul liniei 41 rămâne neafectat între Casa Presei şi Podul Grant, prin asigurarea schimbării direcţiei traseului pe strada Turda.

Pentru restul traseului – Pod Grant – terminalul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.

În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit în prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maximă de peste 7.000 călători/h/sens.

Pe perioada de vară, traseul liniei 41 va fi acoperit de un număr de 35 tramvaie cu o capacitate de 6. 880 călători/h/sens.

În zilele de sărbători, acest traseu este acoperit de un număr de 25 tramvaie cu o capacitate de 5.188 călători/h/sens.