STS monitorizează referendumul. Centru de suport, la sediul serviciului

Publicat: 06 10. 2018, 15:26
Actualizat: 24 01. 2022, 04:08

This browser does not support the video element.

Printr-o Hotărâre a Biroului Electoral Central, STS organizează pe perioada referendumului un Centru de Suport de tip Call Center, care oferă asistenţă tehnică în privinţa furnizării de date despre prezenţa la vot.

„Pentru colectarea informaţiilor de prezenţă la vot prin apel telefonic pentru secţiile de votare care nu transmit date prin SMS, pentru contactarea secţiilor de votare care au transmis date în format eronat precum şi pentru corecţia/verificarea datelor, se organizează un Centru de Suport de tip Call Center”, se arată în Hotârârea BEC, din 25 septembrie 2018.

Potrivit documentului, Centrul de Suport este încadrat cu personal de la Institutul Naţional de Statistică, sprijinit de personal asigurat de STS şi Autoritatea Electorală Permanentă, şi va funcţiona în sediile STS din Bucureşti şi municipiile de reşedinţă de judeţ.

„Personalul din Centrul de Suport va avea la dispoziţe, în perioadele de raportare a prezenţei la vot, o interfaţă de vizualizare a situaţiei transmiterii prezenţei la vot din secţiile de votare, în scopul furnizării de informaţii privind secţiile de votare care nu transmit date prin SMS sau transmit date în format eronat, sau cu atenţionări”, se mai arată în Hotârârea BEC.