Blue Air îşi reduce programul de zbor la minim în ianuarie şi februarie. Soluţii pentru clienţii care şi-au făcut rezervare

Compania aeriană Blue Air reduce programul de zbor în ianuarie şi februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, după restricţiile de călătorie impuse de ţările europene.

Urmărește
1216 afișări
Imaginea articolului Blue Air îşi reduce programul de zbor la minim în ianuarie şi februarie. Soluţii pentru clienţii care şi-au făcut rezervare

Blue Air îşi reduce programul de zbor la minim în ianuarie şi februarie. Soluţii pentru clienţii care şi-au făcut rezervare

Blue Air observă un comportament prudent din partea pasagerilor în această perioadă.

„Observăm că, din cauza restricţiilor de călătorie, foarte mulţi pasageri îşi reprogramează călătoriile din lunile ianuarie şi februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanţelor de preajma sărbătorilor de Paşte şi din vară”, spune Oana Petrescu, Director General Blue Air.

Pasagerii pentru care este esenţial să zboare în perioada afectată de restricţii se pot baza în continuare pe orarul de zbor Blue Air ajustat pentru a menţine cursele pentru care există cerere, transmite compania.

Blue Air îşi va calibra programul de zbor, reducându-şi serviciile la un minim de operaţiuni până la sfârşitul lunii februarie 2022 şi concentrându-se pe programul de vară.

Din aprilie 2022, Blue Air se aşteaptă la un mediu de călătorie mai sigur, o creştere puternică a cererii şi un apetit puternic pentru călătoriile de Paşte şi de vară.

„Înţelegem impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienţilor noştri şi asupra planurilor lor pe termen scurt, aşa că am pregătit o listă de iniţiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor. Am renunţat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicaţia mobila Blue Air până la sfârşitul anului şi, totodată, oferim o rambursare complet automată de 120% în portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârşitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienţi şi ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri aşteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului”, susţine Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici