- Home
- Social
- (08.02.2024, 06:36)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boeing: accidentul Alaska Airlines, cu uşa explodată în zbor, riscă să fie repetat pe alte avioane 737
Preşedintele NTSB, agenţia guvernamentală americană care investighează accidentele aviatice, a spus acest lucru într-un interviu.
Urmărește
1041 afișări
Boeing: accidentul Alaska Airlines, cu uşa explodată în zbor, riscă să fie repetat pe alte avioane 737
Jennifer Homendy, preşedintele National Transportation Safety Board (agenţia independentă de investigaţie a guvernului SUA privind accidentele în care sunt implicate avioane), a declarat într-un interviu pentru CNN că problema care a provocat explozia uşii Boeing 737 Max 9 Alaska Airlines la câteva minute după decolare, pe 5 ianuariem s-ar putea întâmpla din nou.
Lipseau şuruburile care ţineau uşa. Problemă pe linia de asamblare
„Desigur, aşa ceva s-ar putea întâmpla din nou”, a spus Homendy, adăugând: „De aceea există NTSB, pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla niciodată”. Comentariile sale au venit la o zi după publicarea unui raport preliminar asupra anchetei accidentului Alaska Airlines, care a constatat că dovezile indică absenţa celor patru şuruburi necesare pentru a ţine uşa pe loc în timpul zborului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Uzurpatorul
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
„Nu există nicio posibilitate ca avionul să fi fost livrat cu şuruburi critice pentru siguranţă”, a spus Homendy, remarcând: „Este o problemă pe linia de asamblare”. Cu toate acestea, în ciuda declaraţiilor puternice, Homendy a spus că nu se teme să urce pe un 737 Max 9: „Nu aş avea nicio problemă să zbor cu un Max 9 mâine”,
Potrivit lui Homendy, există o problemă care depăşeşte avionul implicat în prăbuşirea Alaska Airlines: „Asta investigăm în acest moment... pentru a identifica deficienţele şi a ne asigura că aceste cazuri nu se mai repetă”.
În urmă cu două zile, Boeing a descoperit o altă problemă la unele fuselaje ale avioanelor sale 737, care ar putea duce la întârzierea livrării a aproximativ 50 de avioane. Şeful companiei aeriene Emirates, Sir Tim Clark, a avertizat compania cu un ultimatum şi a adăugat că a observat o „scădere progresivă” a performanţei acesteia (Emirates este unul dintre cei mai mari clienţi ai Boeing).
Situaţia aeronavelor 737 Max în Europa
Agenţia Europeană pentru Siguranţa Aviaţiei (EASA) a subliniat că nicio companie din statele membre UE nu are în flotă 737 Max 9. Acţiunile Boeing Co au scăzut deja cu 20% în acest an.
Autoritatea de reglementare a aviaţiei din SUA a permis avioanelor Boeing 737 Max 9 să-şi reia zborul după inspecţii, dar a interzis producătorului de avioane să îşi extindă producţia. Administraţia Federală a Aviaţiei (FAA) a pus la sol 171 de avioane Boeing 737 Max 9 după cazul Alaska Airlines.
În 2018, un accident similar cu cel care a avut loc luna trecută a implicat un model mai vechi Boeing 737 operat de Southwest Airlines. Resturile de la o defecţiune a motorului au spart una dintre ferestrele cabinei în timp ce avionul a călătorit la 32.000 de picioare. Rezultatul a fost că o pasageră a fost parţial aspirată pe geam şi a murit din cauza rănilor.
Recordul de siguranţă al companiei a fost, de asemenea, afectat de două accidente care au avut loc la sfârşitul anului 2018 în largul coastei Indoneziei şi la începutul lui 2019 în largul capitalei Etiopiei Addis Abeba. Un total de 346 de persoane au murit în accidente, cauzate de software-ul defect de control al zborului.
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe