Potrivit martorilor, după conflictul cu pasagerii, şoferul a oprit autobuzul într-o staţie, a stins luminile şi i-a anunţat pe călători că nu va mai continua cursa. Aceştia au fost invitaţi să coboare şi, ulterior, autobuzul s-a retras de pe traseu.
Conducerea companiei a început o anchetă şi susţine că şoferul nu a procedat conform regulamentului şi că nu a respectat programul de transport.
„S-a demarat o anchetă internă pentru a stabili circumstanţele în care s-a produs incidentul. În mod cert nu a fost respectat regulamentul de ordine interioară, precum şi programul de transport. Cu şoferul nu am apucat încă să vorbesc, am vorbit cu dispecerul. Şoferul i-a spus că ar fi avut o altercaţie cu nişte călători, care vorbeau foarte tare şi nepoliticos la telefon şi asta l-a deranjat. (…) Alţi martori spun că ar fi avut o altercaţie cu o doamnă din cauză că plângea un bebeluş. Noi nu am ajuns să-l chestionăm deocamdată. Este o situaţie gravă”, a declarat Cristian Domniţeanu, directorul Braicar.
Şoferul ar putea fi sancţionat.
„Procedurile Braicar spun că şoferul nu trebuie să dea curs provocărilor verbale. În cazul în care sunt provocări verbale sau agresiuni fizice trebuie sunat la 112, lucru pe care nu l-a făcut. Dacă se dovedeşte că a greşit, riscă o măsură administrativă până la desfacerea contractului de muncă”, a precizat directorul companiei brăilene.
Şoferul va fi audiat miercuri de şefii săi.