VEZI MAI JOS GALERIE FOTO
Primarul general, Gabriela Firea, a scris, săptămâna trecută pe Facebook că de la 1 septembrie circulaţia tramvaiului 41 va fi reluată.
Pe Podul Grant se va circula însă pe un singur fir, iar timpii de aşteptare vor fi mai mari, asta în condiţiile în care tramvaiul era oricum foarte aglomerat.
Aşa cum se poate vedea din imaginile surprinse de reporterii MEDIAFAX, pe Podul Grant a fost montată deja o joncţiune între cele două linii, astfel încât tramvaiele să treacă de pe o parte pe cealaltă, la capetele podului.
Vestea proastă pentru călători este că acest fir unic de pe Pod va afecta frecvenţa obişnuită a tramvaielor, ceea ce înseamnă practic timpi de aşteptare mai mari.
„Se va circula <
Acesta a mai precizat pentru MEDIAFAX că suplimentar se va înfiinţa şi linia navetă 643, cu cinci autobuze, care va funcţiona între bucla Ghencea şi Cora Lujerului.
Circulaţia tramvaielor pe linia 41 a fost suspendată, din 29 iunie până pe 1 septembrie, pentru efectuarea lucrărilor la Podul Ciurel, Podul Grant şi staţia de metrou din Drumul Taberei.
Zeci de autobuze au fost introduse în circulaţie pentru călătorii acelei linii.
În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit de 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de peste 7.000 călători/h/sens.
Podul Grant din Capitală a intrat în reparaţii capitale în această vară, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.